Tur på stan.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår lördag 22/12.
 
Hej jag hann inte få ut något inlägg igår. Så nu blir det några rader.
Dagen började med mysig frukost med mina julljus med nr 22 bara två dagar till
dagen D.
Jag lade adventspusslet och det börjar bli klart. Jag lagade lunch
Wallenbergare mos lingon broccoli och sallad. Just då kom ett pling från en kompis
som bor i Strömsund och som inte jag har pratat med på länge.
Så trevligt att få höra av sin vän. Efter lunchen åkte vi en tur till stan.
Tommy hade lite att köpa och jag ville se staden i ljus. Så innan mörkret
tog vi en lång fika på Wasa och gick sen till Järntorget och såg våran
i år fina julbock. Återigen kärleksträdet i fullt  ljus och det var ännu vackrare
stora granen ja det var så vackert att se staden i julljus.
R-M.