Ammaryllis.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 19/11.
 
Idag på Amaryllisens dag så får ni några vackra från förra året,
eftersom jag har en som är i knopp änså länge. En julblomma som jag är nörd på
vet inte hur många jag hade förra året. Många var det får se om det blir så i år.
 
Jag har spenderat min dag ialla fall halva på Rejmes för vår bil skulle uppdateras en aning.
Så vi intog vår lunch där som var pestobakad torsk, pure och räksås + sallader.
Det smakade bra och en kaffe på det.
Sen tog vi en sväng till Mega och jag köpte en mössa som behövs nu
när termometern går ner mot noll.  Brr kalla vindar idag.
Väntade sen inne i bilhallen till bilen var klar.
Passade på att handla  på City-Gross på hemvägen.
Nu blir det lång tv- kväll det är  Doktorn, Maten ( halv åtta hos mej ) och Vår tid är nu.
Ha det gott.
R-M.