Lör o sön.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördag 21/ och söndag 22/9.
 
Det blev målar väder idag lördag en sån vacker fin solig +21 gr
somrig dag den 21 september Jag fick sköta markservicen
 se till att dom fick kaffe och mat allså målarna Rolf och
Tommy. Vi njöt av det härliga vädret och satt ute och fikade
på eftermiddagen. Jag kokade en äpplekräm som Tommy
gillar så det åt vi och macka innan han och jag for till
staden och till Hjalmar Bergman teater där vi såg
the one and only Tommy Körberg i Lola. Jag visste inte att den pöjken var så bra
jo det är klart jag vet men att se honom på scen i den rollen
var enastående vilken röst och sångerna han sjöng det ryser i mej
särskilt för  "Granada" och då fick han enorma ovationer. Ja det var en
himla bra upplevelse.
 
Söndag.
Då kan man säga att igår var det varmt och idag är det kallt, men dom tog tag i mälarpenseln ändå och nu är det nästan färdigt. Lite som vi kan fixa i veckan
som kommer är kvar. Himla bra att Tommy kom hem denna helg för att vi skulle gå och se Tommy K  och kunde hjälpa oss med måleriet.
Har nu fikat och jag fixade lite godis en sommartårta mini.😃
till jobbarna. Nu är dom klara och så fint det blev.
Tack möe tack.
R-M.