Valborg!

 Idag firar vi Valborg och det är sista april, jag känner det som vart tog denna månad vägen.
Maj månad brukar vara skön, men det får vi se, då gäller det att ta vara på dagarna. det blir många helgdagar och mycket att fira kanske. Jag har varit ute och gått innan regnet skulle komma, i Nora hade det kommit lite när jag prata med systern .
Ännu har inget regn nått oss, men det behövs verkligen för nu är det så torrt så det knastrar, haha.
Tog foton på forsynthia som växer i vårt område, dom är så granna och så gulgula i år, var länge sedan som dom var så här granna, dom lyser som en stor gul sol. Och i Stockholm fanns det massor av dom och det var bara att njuta av dom, i helgen när vi var där.
Nu ska jag sätta mej vid symaskin och sy lite, saker som har liggat och väntat länge på att bli gjorda.
Jag brukar vänta in i det sista sån är jag, nu är det en blus som jag behöver fixa som jag vill ha med på vår drömresa som snart är i faggorna. Vi får tagga oss för den o'le.
Ha nu en skön och trevlig valborgsafton!
Hej från R-M.