Regnigt slut!

 Regn!
Blött!
Löser korsord.
 
Stort korsord!
 
Fredag 31/7.
Då är juli snart slut, och denna månad går till historien som en trist och kall månad. Bättre lycka till augusti som börjar imorgon. ´Det blev ett regnigt avslut på juli och jag har bara varit ute efter tidningen i morse .Det går inte att gå på gräsmattan, så blöt är den.
Jag har löst korsord, och spelat min nya favorit, som är sudoku på iphonen  S tipsade mej när hon var här i tisdags och det är sjukt kul.
Tommy har hjälpt mej att göra iordning på mitt bildarkiv, som var rörigt. Vi har fört över femtusen bilder på ett USB-minne och även det som finns i mitt dokument. Nu är det ordning och reda på fotona i och med att jag har en ny dator så blev det bra, tack för det. Tänk på att säkra era foton om datorn skulle krascha då finns dom kvar.
Känns så bra. Vi skulle grillat i kväll men regnet öste ner så jag fick steka det inne, fläskkarre, halloimi, majskolvar, championsås, tomat och mozzarella till, blev gott ändå.
Ha det fint, hej från R-M.