Regn hela dagen.

Nu kommer syrenen att sätta fart.
Liksom påskliljorna.
Narcisser och vårrosor.
 
 
 
Tibast.
 
 
 
 
 
Köttfärslimpa.
Champinjonsås
 
Lunchen serverad.
Onsdag och lillördag 6/4.
Regn när jag vaknade och faktiskt riktigt bra i kroppen efter rensningen igår. Jag fixade för att Malin kommer över och äter lunch med oss idag. Hon gick i skolan från 08,00-10.00 sen kom hon på bussen till Björkhaga. Hon kikade när jag grejade till limpan och när jag gjorde gräddsåsen med champinjoner.
Hon gillar mina köttfärslimpor och det är ju roligt, vi åt med god aptit. Vid två-tiden for hon hem för  att plugga, jättekul att få sällskap vid lunchen. Malin hade skickat mej ett mms på en blomma, som jag inte visste vad det var så jag la ut den på instagram med en fråga vad det var. Fick svar efter någon minut att det var Tibast en giftig växt, kul att få svar. Den är mycket vacker. Efter Malin åkt så har jag bakat en frölimpa till mej den är glutenfri och så en sats med bullar. Bra jobb i regnet.
Ha det bra hej från R-M.
 
 
#1 - - Iphone 11 Clear Case:

I read a lot of interesting posts here. You spend a
lot of time writing, Thanks!
King regards,
Harrell Zacho

Svar: Hallo and thanks.
rmramstrom.blogg.se