Vill inte!! Att det är sista juli.

 
 Min sista julifrukost.
 
Blåbärspaj.
En portion.
Juli collage.
Söndag 31/7.
Hej den sista juli och jag vill inte att det ska vara det.
Jag känner det som att sommaren är på fallrepet när vi kommer in i Augusti.
Men nu är det så och jag får finna mej i det, jag skulle vilja ha lika lång tid till på juli.
Jag har haft en undebar juli
Min Ölandstripp med dotter och fam, att få gå där igen och komma till alla ställen som betyder mycket för mej.
Så härligt ,allt var bara allt. Landskapet, är ju annorlunda mot där vi bor och därför intressant. Mitt juli innehåller också massor av blommor jag är ju en blomster nörd på alla blommor jag vill fota. Ni har fått en del och så lägger jag ut på instagram som är mitt bästa.
Idag då det är oåterklligen sista juli så åt jag en god frukost, läste och löste krysset i tidningen. Jag gjorde en knäckig blåbärspaj som vi hade till dessert med grädde, blev gott.
En relativ hygglig sol lyser och molnen draperar sej runtom. Tror det blir fint till kvälen, som igår.
Åker till Susanne Micke och Malin för en grillkväll. Ska bli najs.
Ha en fin, bra, skön och njut den sista julikvällen.
Hej då, R-M.