Blåsigt septemberslut.

 
Solen
 
Första  Septemer fotot från Norasjön.
 

Rönnbär.
 
 
 
 Vid Svartån.
 
 
 
Rudbeckia.
 
 
 
 
 
 
 
Gladiolus.
 
 
 
Höstanemoner.
 
 
 
Dahlior i Stadsparken.
 
 
Vid Arbogaån.
 
 
 
Den godaste bakelsen i Arboga.
 
 
Astrar.
 
 
Höstträd.
 
 
 
 
Fredag sista september!
Hej svejs säjer jag till september månad med dessa bilder och minns ett skönt, fint varmt september men som blåser till ordentligt när det är sista dagen på denna månad. Oktober är en höstmånad för mej. Nu är det mörkare kvällar och mera inomhustid blir det. Jag har mycket som ligger efter, när det är så fint som det varit i september så vill jag vara utomhus. En helt otrolig månad har vi haft. Vi får tänka på allt mysigt man kan göra nu när det blir den mörka halvan av året 2016. Jag har en del att se fram mot och det behöver man ha. Idag har jag fixat middagen till kvällen då Tommy kommer hem, så det är klart och en del städning.
Solen skiner men det blåser rejält så fikat fick vi ta inne idag. Så håll i hatten idag också och ha en bra fredagskväll alla som kikar in Hej då från R-M.