Ettusen följare på Instagram!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Onsdag 31/1.
 
Lite av vad är det som händer. Igår skramlade det bara till i mitt Instagram  flöde,
och jag passerade ettusen följare. Något som är som ett frågetecken  att jag
kunde få så många som gillar mina foton. Och alla följare är som dom ska
inget köpt eller vad en del har för sej för att (fuska)  mina är all right.
Jag är häpen men tycker det är kul, jag älskar att fota och lägga ut
kanske ska investera i en bra kamera och lära mej bli bättre.
Att åka runt i världen och fota skulle vara något om jag var yngre
och så leva på det förstås. Nu har det kommit till några fler ser jag, 
på flödet. 
Till något annat, sista januari och jag säger hej till månaden,
tulpaner, amaryllis, vårblommor som tittade fram och så vackra vinterdagar
mot slutet är mina minnen, ett collage över januari.
Det vackra som vi kunde se på igår är borta idag.
Och nu är det snöblask och riktigt ruskväder ute.
Fin kväll får ni ha. Hej R-M.