Måndag i midsommarveckan.

 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 18/6.
Hej.
Då har vi kommit till höjdarveckan på året en av dom, midsommar veckan.
Alltså jag hinner inte med fast jag har alla dagar ledigt. Nu tar vi oss an den
vilket jag vill eller inte.
Tillbaka till igår då vi hade en innedag med regn som verkligen behövdes,
då bakade jag två frölimpor, linfröbullar och glutenfria bullar.
Jösses det gick av bara farten.
 
Idag gick jag en härlig promenad i skogen.
Fotade lite blomster som växte vid stigarna. Och några små kantareller
syntes. Hoppas det blir mycket kantareller och blåbär i år.
 
Nyss slutade matchen som alla gått och väntat på och
Sverige vann 1-0, tur för dom.
Få se hur det går i fortsättningen klart jag håller tummarna.
Inget att se på tv ikväll nu är det bara fotboll för hela slanten.
Ha det gott.
R-M.