Långa fredagen.

 
 Påskägg från förr.
 
 
 
 
Ett påskpynt från 1960- talet.

 
 
Fredag 30/3.
Då har vi långa fredagen idag, inte den långa farbrodern, som var en bok jag läste
för Malin när hon var liten. Tänk att den här dagen var den värsta, av alla dagar,
 som jag inte tyckte om.
För förr fanns inget att göra och man fick inte göra något heller usch usch
 
Jag har haft en fin dag hittills och hoppas den blir bra till midnatt. Det som inte var så skoj
var att Tommy inte kunde komma hem utan ligger i förkylning. Rolf har precis blivit bra till idag
efter fjorton dagars förkylning. Ringde en väninna som också hade varit sjuk
och önskade glad påsk.  Jag gick en tur i området för lite luft.
 
Har tagit fram ett stort kryss jag fått av Tommy, och börjat lösa.
Foton på mer påskpynt jag har.
Nu blir det lite påskmat med ägg sill osv, innan jag dansar iväg
som en liten älva haha.
Fin danskväll till er R-M.
 
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

önskar dig en fin påsk!

Svar: Tack Angelica Du får ha en fin och skön helg.
Glad Påsk.
rmramstrom.blogg.se