Höstsprakande färg.

 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 30/9.
Jag tog en bakdag idag när det var lovat regn frampå dagen.
Bättre att baka då än om det är fint väder. Rolf han ansar våra äppleträn
dom har växt så in i norden. När han fixar det så ser man plötsligt grannarna
lite grand iallafall.
 
Jag bakade kolagömmor och en ny sort mandelkakor.
Bliev godkänt tycker jag, nu får det vara bra för denna gång.
Nästa gång blir det till julen, tänk att det snart är jul hoho
haha. I Kiruna har dom fått snö redan stackars dom.
 
Jag fick kort från Köpmanholmen idag, ligger vid Örnsköldsvik och där gillas  inte
att det blir mörkt och hösten. Jag gillar hösten ja alla årstider utom att vintern är för lång.
Nu säger vi hej då september och hälsar oktober imorgon.
 
Foton på färg togs igår på promenaden.
Ser Daniel Ståhl ikväll och igår såg jag Angeiica Bengtsson. Kul hon
gjorde lite drama åt oss
Ha de R-M.