Skönt med skogsluft!

Tisdag 30/12 2014.
 
 
Oh, äntligen skönt med skogsluft, jag gick min runda i skogen och det är nog en vecka sedan
så det var härligt.
Skogen var vacker med rimfrost men snön lyser med sin frånvaro, det är ju lättare att gå utan den förstås.
På min tavla var den lilla sjön isbelagd.
 
 
Jag har tittat på korsordet som var med igår och har nästan löst det, några rutor är kvar som jag får
leta efter, för att få svaren.
 

Jag har tagit fram ett jätte korsord som jag fick av Tommy och som han brukar köpa i Stockholm men nu var det några år sen så det ska bli kul att lösa.
 
 
Jaha då är det nyårsafton imorgon gott folk och ett nytt år som vi går till mötes.
Dagar fulla av oskrivna blad, hoppas på ett bra och friskt år. Julen närmar sej sitt slut.( fastän den varar till påska) Mina tomtar börjar att falla in i sin slummer som närmar sej, en köpt i Australien och den andra i Thailand. Snart suss gott!
En trevlig tisdageftermiddag önskas er. Ha de R-M.