Glass,glass!

Hej alla glada  i det varma.
Åskan gav sej till vi skulle lägga oss igårkväll. Skönare att sova blev det. Nu är det dock samma värme och det är bara så.
Vi åkte och köpte färg till att måla fönster när det värsta värme har gett sej. Och det går att shoppa om man åker tidigt på fm.
 
Jag har  köpt mej en iphone och vem skulle ha trott det för några år sen, ja inte jag, det är helt otroligt men ska bli så kul att ha en sådan. (Att jag snart kan lägga ut på instagram, vilket min mobil inte orkar med att göra)
den ger jag till Rolf så blir han uppgraderad.
 
 
 
Min nya iphone 5c. 
 
Ska ta min nya Allers som jag fått idag och lösa kryss ute, göra oss var sin glass i rån  och ta det lugnt. Får köpa mera glass ikväll när glassbilen kommer.
 
Ni får ha en fortsatt bra dag, vi hörs. Hej svejs från R-M.
 
#1 - - Malin:

Åh vad roligt att du äntligen skaffat iPhone! Nyare modell än mig till och med...

Svar: Ja, det ska bli helkul, kan lägga ut på instagram som jag gillar.
rmramstrom.blogg.se