Året 2015.

Halloj!
Jag gör en liten återblick idag, häng med !
Börjar med att fylla ett år på bloggen.
Tulpaner, älskar dom.
Firar Malins 18-årsdag.
Många promenader i min skog.
Åker och grattar Tommy på hans födelsedag.
Det måste finnas en längtan för att leva, att kunna ta bort en tegelsten i muren
för att se havet.
Vi åker hela min familj till Barcelona, äntligen.
En underbar resa blev det, tack till hela min familj.
Firar min födelsedag.
Tommy Rolf och jag drar till Rättvik Midsommar- helgen.
Jag är med på Lerbäcks marknad.
Underbara rosor i juli.
I Augusti får vi resa med Susanne och Micke till Göteborg
Promenad i Ånnaboda med Tommy.
En vacker färgrik höst.
Liseberg i december.

Mitt december.
 
Ett litet bildcollage från året 2015 och sett från mitt öga, tack till er som tittar in på bloggen
och jag hoppas ni fortsätter med det, nu går vi in i ett nytt år 2016!
Gott Nytt År !