Rosor!

 
Torsdag och två dagar kvar av februari och vintermånaderna lägger vi bakom oss.
Hurra vad jag tycker det blir skönt att mars månad anländer jag har en förkärlek till just denna månad och varför  vet jag inte riktigt, jag får analysera det och se vad det kan bli.  En sak vet jag och det var att mor fyllde år just i mars, och jag minns många fina snö, och soliga marsdagar som barn, och även med våra barn att vara ute i och njuta av snö och solen som en favorit.
Jag gillar att ta foton med min iphone för det är så lätt.  Och jag tar gärna ihop med rosor, som jag har dille på.
Jag har varit med Rolf och tvättat vår bil som nu är skinande blank och fin så länge det varar, lite jobbigt men roligt också. Jag kolla så klart damstaffetten som dom gjorde bra, och det blev silver, grattis till hela gänget.
 Om en stund ska jag fixa mej klar och vi ska åka på som jag tror en kul kväll med Claes Malmberg som är här istan. Hoppas få skratta gott. Ni får veta imorgon. Hej från R-M.