Min sommar 2016.


 
 
Hej.
Måndag 29/8
och jag minns min sommar idag. Ute regnar det och har gjort så
hela dagen. Här i huset jobbas det för fullt. Det görs äpplemos av Rolf, jag har börjat att väva men nu får det vara för idag annars får jag nog besvär med mina muskler som jag använt, får börja i sakta mak.
Passar att gå tillbaka och minnas min sommar 2016.
Så häng med, ha det bra R-M.
 
 
Börjar att åka till älskade Mallorca i maj.
vacker solnedgång.
 
 
Havet vid Soller.
 

Valldemossa.
 

Malin på sin bal.
 
 
Min älskade blomma syren.
 

Och nr 1 liljekonvalj.
 
 

Min underbara födelsedag med alla mina i Stockholm.
 
Malins härliga studentfest.

 
 
 
 
Havet vid Öland.
 
 
Solliden.
 
 
 
Underbar solnedgång.
Fina dagar som var min födelsedagspresent från Susanne m fam, på Ölnad.
 
 
 
Norasjön.
Ett älskat objekt att fota.
Solhatt med fjäril avslutar min tillbakablick på sommaren 2016.