Näst,näst sista dagen på året.

 
 
 
Skogspromenad.
 
 
 
 
 
 
4 generationer, min farfar, farmor som håller Susanne, min far och jag på min mors 50-årsdag.
 
Julen i Tybble på 70-talet fotot från förr.
Torsdag 29/12.
Jag prata med syrran  idag, ringde en kompis och önskade gott nytt år. Det är ju snart slut på detta året och vi får hälsa 2017 välkommen. Efter att jag ätit lunchen så gick jag en härlig skogspromenad och det är inte något vinterlikt i skogen, inte en flinga med snö. Skönt att gå när det inte är halt.
Jag hittade ett gammalt foto på Susanne och mina far- föräldrar och min far som togs när min mor firade sin 50-årsdag då Susanne bara var några månader. Alltså fyra generationer. Nu är kortet skadat vilket är synd.
Och fotot från förr är från 70-talet på barnen och mej i Tybble.  
Jag har lagat till crepes med köttfärs i som vi ska äta när Tommy kommer om någon timme. Han var bara i princip hem till Stockholm och vände. Bra att ha sällskap. Hej från R-M.