Happy Valentine Day!

 
 Happy Valentine Day.
 
 
 
Både sol och måne.
Söndag morgon.
 
 
 
 
Några rosor....
 
 
 


 
 
 
Ja en hel bukett, .....
 
 
Päronflarn med råsocker och kanel.
 
 
En bakelse på alla hjärtans dag.
 
 
Till alla mina följare en glad alla hjärtans dag.
 

 
Söndag den 14/2. 
   Nära på halva februari är avverkat det är en dag till detta år eftersom det är skottår i år, och alltså 29 dagar. Vi får orka med en dag extra, idag är det Alla Hjärtans Dag och jag hoppas ni har och har haft en bra sådan hittills.
Morgonen var vacker då jag fotade med både solen och månen. Jag har tagit det lugnt det är ju söndag,
fixade lunchen, potatisgratäng med en fläskgryta och sallad, ett smördegsbakad päronflarn med en glass kula, mycket gott. Jag tog en tur i området och promenerade en stund.
Till fikat gjorde jag en liten Valentine- bakelse på mandelbottnar.
Väntar nu på Farmen som jag tittar på och gillar detta år, det är lite kul jag är ju uppväxt på en lantgård och  både mina  far och  mor föräldrar  var hemmansägare. Spel på både ont och gott i den serien.
Jaha och så får vi en ny vecka i morgon, med nya chanser.
Fin avslutning på alla hjärtans dag önskar jag er. Kram R-M.