Idag lördag.

 
Lördags fint med rosor idag.
 
 
 
Olika ljus på rosen så blir det olika färg på rosen.
 
 
Tysslingen (svanarna syns knappt)
 
Svanar ( som små vita bollar)
 
Hit men inte längre.
 
 
Tysslingen  isbelagd.
27/2.
Idag är det lördag och vi har varit ute i naturen denna fina soliga dag.
Jag ville se om det var många svanar i Tysslingen. 
Det var 91 st  räknat idag, och några fantaster fanns där och kika på dom, ja faktiskt ganska många.
Jag ville kolla om jag kunde ta fina bilder på dom men det gick inte. Jag har varit där, när dom har varit i tusentals och då är det inte så skojigt, för dom låter inget vidare, idag var det lagom ljud. Kul att vara där en stund i alla fall, vi lyssnade efter lärkan men det är för tidigt.
Sen körde vi till Nerikes Kil och Broby Unik för att se vad som fanns där, men det var inte så mycket nytt under solen. Så inget köp där alltså. 
Jaha då får vi sätta oss och se om det blir någon bra låt ikväll som ska tävla i Mellon. Jag håller väl på Martin för att han har bott i Dylta-Bruk där jag också har bott.
Ha en bra kväll. Hej då R-M.