Måndag i november.

 
 
 
Från instagram min bild blev Winner of the week igår, så kul.
 
Julgran på Katrinelunds Gästgiveri.
 
 
 
 
Godisbordet.
 
Stjärna.
 
 
Måndag 28/11.
Vi har några dagar kvar i november och idag är det måndag. En härlig solig dag med + 1gr och
lite kallt drog det när jag tog en promenad. Det behövdes sen vi var till Katrinelunds Gästgiveri åt av deras julbord med Susanne och Mikael i gårkväll. Det blev lite för mycket mat men det är svårt att låta bli. Lite annorlunda mot Båsenbergas som vi varit till dom senaste åren, kul dock att pröva något nytt.
Det var mycket gott och en trevlig kväll blev det.
Nu får vi ladda om till julbordet på julaftonen, vi äter bara ett julbord innan för det räcker.
Idag har jag varit låg efter all mat och inte gjort mycket. Jag får jobba dubbelt imorgon, haha.
Min bild på instagram som jag lade ut igår blev the Winner of this week och det var kul,
blev väldigt stolt. Foton från Katrinelunds Gästgiveri där dom hade pyntat fint och ett vackert pepparkakshus hade dom.
Fin kväll till er alla. Hej R-M.