Elvis

 
 
 
Onsdag 16/8.
Elvis
För fyrtio år sedan nåddes vi av att du inte fanns bland oss längre. Vilken tragedi,
sorg det blev när det hände. Ofattbart är ordet för det var för tidigt men ditt liv skulle bli så kort.
 
Jag har alltid gillat dej ända sen du nådde oss med din underbara röst. Jag har en favorit bland alla dina låtar
och det är Its  now or never. Men har fått en till bara helt nyligen från Facebook en låt som jag till dess aldrig hade hört och den är så fin Have i told you lately that i love you  Lyssna på den ni som gillar Elvis jag lyssnar på den nu. Jag ska se filmen på tv ikväll En ung man med gitarr.
 
Och så ska delge er en dröm som jag har om att åka till Graceland en dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tog en tur i skogen idag mina fötter på bild bevis haha, lite vattenpölar var det
men så skönt att få gå i skogen och andas härlig luft. Fick se ljuvliga liljor i skogen som
lyste upp. Nu har Tommy landat i Abisko (med tåg) så långt upp så jag får hojta högt
ser du några renar än? Så långt upp har jag aldrig varit, Piteå är längst upp efter kusten som jag varit
Vi vandrar vidare i augusti och ni får ha det bra. Hej R-M.