Lugn söndag.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag 20/8.
 
En lugn söndag idag eftersom jag fick en hemsk huvudvärk igår som inte gav sej
förrän efter frukost idag och några piller. Tänker då på att det var länge sedan jag hade det tack och lov.
Minns när min syster fyllde 50 år och jag inte kunde vara med och gratta henne på festen, för då hade jag mitt värsta migrän anfall som jag inte har haft, varken före eller efter det. Jag var med på natten, kl 00,oodå vi busade för henne, sen jobbade jag men sen låg jag däckad, blev både arg och ledsen att det hände precis den dagen.
Inget roligt minne. Jag fick komma en dag senare till henne.
Tänker på dej idag då du inte finns bland oss längre.
Jag fotade i vår trädgård efter frukosten dom blommor som nu är så att säga bland det sista
denna sommar, sorgligt men sant bara någon vecka kvar på augusti.
Dahlia, gladiolus, blåklint  och anemone  rose.
Det har vräkt ner regn från och till idag men nu lyser solen så gott.
Njut av den om ni har den. R-M.