Butter cake till fika.

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag 26/2.
 
Jag bakade Butter cake i går en glutenfri och en vanlig.
Det var ett tag sen jag gjorde det så det var kul att göra. Det var slut på bullarna och när Susanne och Micke
skulle komma på fika i dag så behövdes det något ny bakat. Det blev lyckat. En söndag med snöblask och
plusgrader skönt vara av med kylan. Susanne och Micke kom alltså till fika det var ett bra tag sen vi sågs när jag varit sjuk i nästan två veckor. Till  fikat butterkaka, björnbärsrutor och hallonbakelse Sen fick jag stor hjälp av Micke med både iponen och datorn.
Det strulade lite med att få ut bilder på bloggen även nu men det kanske ger sej. Sen fick jag lite hjälp med Facebok jag är inte så haj på det så jag vill lära mej mer så jag kan.
Då väntar en ny vecka och snart en ny månad.
Ha det gott R-M