Åt pizza!

Lördag 29/7.

Hej.

Idag grattar jag min svåger som fyller år Grattis Lennart på födelsedagen.

Denna dag då jag och Rolf åkte till stan på förmiddagen och handlade lite småsaker.

Sen hamna vi på Pizza Hut där vi åt lunchen jag en glutenfri prosciutto som var mumsgod.

Till fikat kom Rolfs kompis Pelle dom var klasskamrater och han var sambo med min bästis och

kompis som jag saknar fortfarande totalt jättemycket som gick bort i cancer.

Fuck you cancer.

Det var jättetrevligt att prata minnen och Rolf och han kollade ett skolkort som Rolf

fick av Åke Mossberg för ett tag sen, kul att se och höra deras kommentarer

om den och den, kommer du ihåg henne och honom. Nostalgi.

Nu gäller det damfotboll Sverige-Nederländerna. Måtte vi vinna. O-1 just nu.

Foton på pizzan, fikat och blommor i Stadsparken.

Ha det gott R-M.