Sommardag

 
 
 
 
 
Onsdag 28/6.
 
hej en sommardag som går i sorgens tecken.
Du rara fina och så duktiga Mikael Nykvist finns ej längre bland oss. Jag tycker det är tungt du som jag gillade mest du gick bort för tidigt. (fuck, fuck cancer) Jag undrade just efter vad du gjorde nu för det hördes inget och jag frågade Tommy när han är Stockholmsbo om han visste. Jag väntade på att få se dej på scenen
men så blir det inte. Jag är glad Tommy att vi såg honom på Stadsteatern i Jane Eire.
En episod som jag minns är när vi Rolf, Tommy och jag åkte runt omkring Stockholm
och vi stannade i en stad och jag fick se dej, vad jag ångrar att jag inte  bara sa
 att jag beundrade dej,men jag var feg. Vi var så nära att jag kunde ha rört vid dej
men jag kikade på dej tills jag inte såg dej längre. Du hade din fru och barn med dej.
Raraste Mikael Nykvist sov så gott när du nu har kommit till himlen.
 
Foton på vår Jarsmine som är så fin nu och sprider väldoft. I förrgår kväll så fick jag se en fin regnbåge
och en vacker solnedgång
Fin kväll till er. Kram R-M.