Mitt december.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag 30/12.
 
En underbar månad tar sitt slut imorgon en månad  då jag har fått utlopp
för min kreativetet och pyntat med alla mina tomtar lite här och lite där.
Ni ser en del av det i min tillbakablick av foton i december.
Jag är himla nöjd med mitt jobb i år och känner nu ett hopp om
en ny månad och tillika ett nytt år 2019.
 
Men än är vi idag söndag och jag var till affärerna två idag
och handlade till imorgon och nya veckan som kommer.
Det märktes att det var dagen före nyårsafton, så mycket folk som också behövde
fylla på sitt förråd.
Efter uppackningen åkte vi till Adolfsberg och fikade
hos Susanne, Micke och Malin. Trevligt med gott fika och Micke hade bakat
en choklad kladdkaka (Leilas Recept) som var god.
 
Ja då är december snart slut och det har varit en fin sådan,
åt julbord på Hennickehammars Herrgård supergott, åkte till Stockholm
och hade en trevlig dag med Tommy, såg stora granen i Gamla Stan en massa älgar
och pepparkaksutställning på Moderna Museet. Trevlig julafton hos Susanne med familj
och vi fick en vit snöig julafton wow.
Nu spelar jag Jim Reeves im dreaming of a white christmas
och jag drömmer mej tillbaka .......
Fin kväll till er 🤗
R-M