Söndag 11/2 Larmnumret 112

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Söndag 11/2.
 
Idag är det 11/2  alltså 112 och det nummer man ringer när det är otroligt
viktigt att  nå larmnumret och ambulans. Och det är något som jag kan
skriva under på vad viktigt det är att kunna slå det numret och få hjälp när det är kris.
Nu har det gått många år sedan det hände mej men är tacksam för att den hjälpen finns,  det gick bra
till slut kan jag meddela.
En till grå dag men jag tog en promenad i skogen och det var skönt komma ut en stund.
Fotade en slaktad granhäck inte vackert och så tror jag det var harspår
men är inte hundra, någon som kan?? Och så den goda lunchen.
Jag har tagit det lugnt och haft en skön dag.
Lagade lunch som blev fläsk karre  på rapsgris rostade grönsaker och potatis med en rödvinssky och champinjoner. Så gott, blev det. Till middag pasta och kallrökt lax sojabönor och riven morot.
Ha det fint R-M.