Fotar naturen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredag 12/1.
Vacker morgon och det rimfrostiga ligger kvar på träden. Omkring -0 gr.
Snöar lite från och till hela dagen. Jag pratade med en kompis i Närkesberg
och där var det bara regn. Så vi har det lite finare med det vita.
Jag tog en långpromenad efter lunchen, för att fota det vackra. Och jag tycker det är så
fint det här är något jag längtat efter.
Ni ser en del foton jag lagt ut.
Scott och Bailey börjar ikväll ett favoritprogram och deckare.
Men först äter jag en pizza det händer inte så ofta så det ska bli gott.
Ha en god fredagskväll. R-M.
 
#1 - - Anita:

Så fina bilder :D

Svar: Hej Anita, tack så mycket för det R-M.
rmramstrom.blogg.se

#2 - - Nathalie Isaksson:

Så vackert =) Vi har inte fått någon ordentlig snö i Malmö än. Hade några flingor på marken i december men annars så har det varit tomt på den fronten.

Svar: Hej Nathalie vi har inte haft någon snö förrän det kom nu och det blir så fint i naturen. tack snälla du hej R-M
rmramstrom.blogg.se

#3 - - Meg:

så fina vinterbilder!

Svar: Tack så mycket Meg!
rmramstrom.blogg.se