Hemma igen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 4/6.
 
Hemma igen efter äventyr i Stockholm.
Varmaste helgen hittills for jag till Stockholm för att se Elvis in screen på Globen
Jag kom upp ca en timme senare än tidtabellen men vi tog oss ut till Djurgården med färjan
för det gick inga spårvagnar eftersom det var Stockholm maraton.
Åt en god sen lunch på Ulla Winblad ett favoritställe och strosade lite vid kanalen.
Tog en kaffe på Vetekatten innan vi for till Globen ( vilken arena)
Det blev en underbar kväll  ja magisk tyckte jag en enorm synfoniorkester från Tjeckien
spelade och Elvis underhöll. Tommy gillade det också. Priscilla Presley
introduserade hela showen.
Lade oss sent vid 01,00 men vad gör man inte för Elvis.
En toppendag tack Tommy för du följde med.
Söndag tog vi det lugnt till hemfärden, då jag fick sällskap av Tommy
som har semester och är hemma en vecka.
Idag fixar jag lite och vilar ute i trädgården njuter av vår fina stillhet
när man varit i Stockholm en helg.
Ha det gott R-M.
 
 
#1 - - emma:

god maten ser ut att vara

Svar: Hej Emma ja den var riktigt god. R-M
rmramstrom.blogg.se