Mer London.

 
 Mums med sushi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godsaker på Selfridges.
Malin filmar hela resan..
 
 
 
 
Lördag 16/6.
 
London fortsättning!.
Tisdag börjar med en fantastiskt god frukost, gör oss redo för att shoppa dagen lång.
 
Vi börjar på Primark inspirerad av Malin. Till och med jag hitta och köpte tre linnen.
 
Sen blev det lunch på Selfridges ett varuhus som jag sett på tv som gick för något år sedan.
Aldrig kunde jag tro att jag skulle gå där och insupa den atmosfären.
Efter lunch så kikade vi på varuhuset, Malin köpte snygga skor bl,a.
Vi satte oss och tog en kaffe och jag köpte små söta glutenfria cupcakes.
Köpte lite present choklad med oss. Så spännande att få gå där och se i verkligheten
den tv -serie som jag gillade skarpt.
 
Vi var också inne i en annan affär Wallis, där Susanne köpte ett linne
och provade en kavaj snygg sådan men den köpte hon inte vad jag trodde.
Hem till hotellet för skön vila, Malin kikar vidare på stan hon
har ju varit där många gånger.
Sen avslutar vi dagen med drink i baren och middag och jag får en överraskning,
 som ni får del av i morgon.
Ha det fint R-M.