Mellan Hägg....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag 13/5.
 
Grattar idag Louise på 19 -årsdagen. Hoppas du har en fin dag, vilket väder det blev.
Vet du precis likadant var det när du fyllde 1-år en sån ljuvlig fin dag
tänk och idag är du 19 år. Önskar dej all lycka.
 
Mellan hägg och syren heter det och idag fotade jag häggen, syrenerna är snart ikapp.
 
Jag gick en promenad i kväll för det var för varmt tidigare och vilken kväll vi har
begåvats med. Hoppas ni njuter. Äppelblommorna slog ut idag och jag älskar
dessa små söta väna vackra blommor som sen ger oss goda äpplen
förhoppningsfullt.
Mellan mina foton på hägg och äppelblommor så såg jag två träd, sk rotvältor ligga
i skogen och dom föll nog i fredags när vi hade ett herrans åskväder.
Bland det värsta jag varit med om.
 Blev riktigt rädd när blixt och dunder kom nästan hos oss.
Nu kör  vi en ny vecka imorgon och njuuter,
Ha det gott. Hej R-M.