Vilken värme.

 
 
 
 
 

Lördag 26/5.
 
Värmen håller i sej, och visst är det skönt när vi har haft sån dålig vår
jag njuter och intar skuggan när det blir för varmt.
 
Jag putsade fönstren åt trädgården som var lättputsade mest damm och pollen.
Tvättade ett par maskiner och städade av lite.
 
I morgon är det ju Mors Dag då kommer Susanne och Micke till lunchen
jag har förberett lite inför morgondagen. Blir lite lätt och enkelt.
 
Trevligt med besök. Foton idag på rododendron som slagit ut
och ett kryss på himlen igår kväll.
 
Jag tog en kaffe under Caprifolen även i kväll bäst att ta vara på
de bästa stunderna när dom kommer.
Och så blev det Daniel och Jon Henrik i final på Lets Dance.
Vilken dans Jon Henrik hade toppen tyckte jag. Blir jättesvårt
vem som vinner.
Njut kvällen. Hej då R-M.