USA resan jag minns med stor glädje

(null)

Tåg Waschington DC - till Greensboro. 

(null)

Vår hyrbil!

(null)

Tanglewood

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vy över bergen  The Blue Ridge Parkway 

(null)

Havet vid Myrtle Beach 

Östkustens  längsta pir i Myrtle Beach. 

(null)

(null)

(null)

Var på en  show på ett Dolly Parton House  med dramafight Sydstater mot nordstaterna 
En häftig show 

(null)


(null)

 Bad i havet.
Myrtle Beach

(null)

Skönt i solen.

(null)

(null)

Resklara   Svägerskans farväl till sin dotter dotter. 
(null)

(null)

Mitt bästa från USA resan 
frukosten i Tanglewood 


Torsdag 11/4.

Hej och den sista delen av resan till Usa.
Vi har sett en del av staden där presidenten bor i USA. 
Och vi tar tåget vidare till Greensboro tyckte det var intressant att pröva det färdsättet i USA.
Väl framme tas vi emot av svägerskans dotter dotter och installerar oss på Tanglewood Hotell 
så mysigt och det låg så vackert med vägar kantade av Azaleor och vilken frukost vi fick där oh den var fantastisk tyckte jag. 
Hämtar vår hyrbil som var härlig att köra på alla raka fina High Ways vi körde på. 
Linda som vi besökte tog oss med på härliga turer vi var uppe i bergen Appalacherna i ett indianreservat. 
Åkte på The Blue Ridge Parkway så vackra vyer 
vi var till Aschville och besökte George Washington Vanderbilts enorma  slott. 
Och två småstäder Winston Salem som hade en cigarett tillverkning och där vi fick en guidning hur cigaretten gjordes. Fick också varsitt paket av Winston- Salem. 
Slutligen bila vi till South Carolina och havet vid Myrtle Beach för att ha några lata dagar vi bodde i ett fint hus nära strand och havet.
Och svägerskan och jag fick på avstånd bevittna ett ståndsmässigt USA bröllop på stranden.
 Nu har jag delgett er en del av min oförglömliga resa till stora landet i väster.

Torsdag!
En lugn stilla dag då regnet föll på fm och solen tittade fram på em och det blåste rejält. 
Ha de R-M. ✈️